Thursday 15 March 2012

Mama oh mama :"(

Hi assallamualaikum :") tengok title tu :( hm.. k kejap lagi mama dah takde. dia pergi Umrah 28 march ni baru dia balik. K first time kena tinggal dengan dia lama-lama. Mesti rumah tu sunyi je tade suara dia. Aku memang anak last so, aku manja tapi takde la sampai semua nak menangis bagitahu mak. Dalam family aku paling rapat dengan mama kalau papehal mama mesti back-up aku :) Sebab tu aku sayang dia. Hm... sedih la mama tade. Cepat lahh 28 march :D Sedang meniti hari.

Okayy, ni gambar mama dengan ayah :D sayang mama dengan ayah sampai bila-bila, doranglah segalanya <3 kalau takde dorang aku boleh mati. Swear to god aku sayang mama dengan ayah :) Mintak maaf kalau ade buat silap,terguris hati,terkasar bahasa adik mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki :( Hope perjalanan mama selamat pergi dan balik :) ILOVEYOUMORETHANEVERYTHING. gtg sebab nak pergi hantar mama, bai readers assallamualaikum.